30 Kasım 2011 Çarşamba

kindle serüveni

  • Kindle sizin Amerika harici bir ülkeden bağlandığınızı anladığı zaman başka bir siteden bağlanmak gerekiyor. Ben bunun için www.vtunnel.com kullanıyorum. Bu siteden amazonun adresini yazıp kendi amazon kullanıcı adım ve şifremle bağlanmak yetiyor. Site pek güvenli değil. O yüzden temkinli olmak gerekli ama sonuçta işe yarıyor. Ben sonradan şifremi değiştiriyorum. Bu sitede dikkatli olun bilgisayarınıza zarar verebilecek şeyler indirmenizi isteyebilir sakın kabul etmeyin. Daha sonra history muhakkak temizleyin!



NOT: Bu www.vtunnel.com kesinlikle önermiyorum. Çünkü güvenli bir site değil!!!

  • Bence sponsorlu kindle aynı bilgisayar ekran koruyucusuna benziyor. Hatta bu reklamlar sayesinde twilight ne zaman vizyona gireceğini ve şükran günlerini öğrenmiş oldum. Hatta berber fiyatlarının 70$-80$ başladığını da öğrendim. Bence çok zevkli. Ayrıca bilgi almak istediğiniz reklamın daha ayrıntılı tanıtımını e-mail gönderebilirsiniz.




  • Calibre e-book management la kindle görebileceği şekilde e-kitaplarınızı dönüştürebilirsiniz. E-kitaplarınızı cihaz USB ile bağlıyken cihaza kaydederseniz e-kitaplarınızı kindle da görebilirsiniz.


6 yorum:

  1. Merhaba, ben de bugün Kindle 4 sahibi oldum ve içine kitapları, torrent veya internetten indirdiğim e-book'ları not defteri formatına getirerek atıyorum. Amazon'un kendi sitesine girdim sizin söylediğiniz yöntemle ama ücretsiz kitap göremedim. Nasıl olacak o iş?

    YanıtlaSil
  2. amazon.com adres olarak abd adresi girerseniz 1930 öncesi romanları bedelsiz olarak kindle ebook olarak temin edebilirsiniz. Benim söylediğim yöntemin nedeni bir zaman sonra amazon adresinizin doğru olmadığını anlıyor. Bu yüzden farklı IP giriş yapmak gerekiyor.

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle iyi günler. Bir şey sormak istiyorum. Ben de kindle 3 alacağım ama gittigidiyordan bir satıcıdan. Adam amerikdaki adres arkadaşımın adresiydi satacağım için o adresi iptal ettim diyor. Adamın güvenilir olduğunu biliyorum(o konuda sıkıntı olmasın^^) Yani şunu sormak istiyorum; Kindle'ı aldığımda illa ki amerika'dan bir adres mi vermem gerekiyor?Ya da adres vermeden direk olarak bilgisayarımdaki e-booklarımı içine atıp okuyabilir miyim?

    YanıtlaSil
  4. kindle adres mantığı nasıl hepsiburada kayıt olurken adres istiyor aynı mantıkla işliyor. Tabii ki kindle görecegi mobi,txt,pdf gibi ebooklarınızı kindle documents dosyasının altına atarsanız okursunuz.İlla kayıt kindle bedava klasiklerden ve ebooklardan yaralanmak için genellikle.

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkürler.(kaç gündür bu sorunun cevabını arıyorum:^^)

    YanıtlaSil
  6. Yazı çıkalı çok olmuş ama http://www.gutenberg.org/ bu siteden de 1930 ve öncesi kitaplara ulaşmak mümkün. Adres vs. uğraşmadan halledilebilir bu sayede.

    YanıtlaSil