11 Ocak 2014 Cumartesi

Kindle Paperwhite



Kindle hemen hemen roman büyüklüklüğünde siyah bir kutuda geliyor.




Kutuyu açtığımızda kindle ilk hali bu şekilde 



Kindle kaldırdığımızda altından sarılı bir şekilde usb şarj kablosu çıkıyor.



Kapağın içersinden de tanıtım kartı çıkıyor.



Kindle açma düğmesini gösteriyor.



Güç düğmesini bastıktan sonra bu ekran karşımıza geliyor.




Bir süre sonra ekran netleştikten sonra ana ekran yüklenmeye başlıyor.




Buradan Türkçe olmadığı için dil kısmında bana en uygun olan English seçtim.



Kindle ingilizce olarak yüklenmeye başladı.



Kindle genel hatlarıyla yüklendi.



Wi-Fi varsa burdan Wi-Fi nin şifresini girerek Kindle internete bağlanmasını sağlayabilirsiniz.




İlk ekran koruyucumuz :D



Burda da kindle nasıl kullanacağımızı açıklıyor. Üst taraf sayesinde tek elle okuyabileceğimizi ve orta tarafa dokunduğumuzda sayfa değiştirebileceğimiz gibi bilgiler var.



Sol tarafa dokununca önceki sayfaya geçiliyor.



Kindle üstüne dokununca çıkan araç çubuğu hakkında bilgi veriyor.




Burda ise kelimenin üstüne gelip basılı tuttuğunuzda kindle tanımla olan Oxford sözlüğünden kelimenin tanımını ingilizce görüyoruz. Beğendiğimiz cümlenin altını cümleyi seçerek işaretleyebiliyoruz.



Kindle ekran aydınlığının ayarlanmasını ampul simgesine basarak yapıyoruz,kitap alma ve ekran koruyucunda çıkan reklamlar ile ilgili bilgide burda.



Sonunda kindle karşımızda :D




8 yorum:

  1. Merhaba, benim kindle ın şarjı en geç bir hafta içinde bitiyor. Kullandığım kindle da mı sorun var yoksa normal mi ? Wifi kapalı tutuyorum.

    YanıtlaSil
  2. Amazonun web sitesinde yazdığına göre şarj süresi 4 saatmiş Kindle paperwhite'ın.
    Öncelikle USB kablosuyla bilgisayardan şarj ediyorsanız bilgisayarlar bir müddet sonra uyku moduna geçebiliyor ve akım kesiliyor bunun olup olmadığını kontrol edin. Eğer ki bunda bir sorun yoksa o zaman usb kabloya takılabilen pirizden alıp kindle şarj edebilirsiniz. Ama bunda pirizin güvenli olmasına makinaya zarar vermemesine dikkat edin (en kolayı iphone şarj kablosuyla uygulayabilirsiniz). Ama emin olamıyorsanız amazon kendi sitesinden de yardım isteyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. Bazen şarj süresinin bitimi ışık ayarının çok yüksek olması da olabilir. Ampul butonuna basarak bunu azaltın birde ekranın kendi kendine kapanmasını beklemeyin çok uzun sürüyor ve tam şarjla kullanın. O zaman şarj bitim süresi vaat edilen değerlere ulaşabilir.

    YanıtlaSil
  4. Şarj ömrünü amazon 8 hafta olarak vermiş. Wifi kapalı ve ışık değeri 10 olmak kaydıyla.

    YanıtlaSil
  5. Anladım, siz kullanıyor musunuz?

    YanıtlaSil
  6. Yukarda anlattığım üzere Kindle Paperwhite kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  7. Günlük 3-4 saatlik kullanımla birlikte şarjı en fazla bir hafta dayanıyor, wifi kapalı her zaman. Benim cihazda mı sorun var yoksa normal mi?

    YanıtlaSil
  8. 3-4 saatlik kullanımla 1 hafta gitmesi bence yeterli. Ancak emin olmak için probleminizi yetkili satıcıya ve amazonada sorun. Eminim onlar sizi daha iyi bilgilendireceklerdir.

    YanıtlaSil