10 Ekim 2017 Salı

Kara mizah ve sanat


Instagramda kara mizahta klasik resimler üstüne yazdığı dialoglarla güldüren hesap medievalreacts


 E: Günün nasıl gidiyor?
 K:Sabah saat 10'a kadar harikaydı.
 E:Saat 10 da ne oldu?
 K:Uyandım.

 (Her hafta içi durum aynı ama benim mutluluğum sadece sabah 7 ye kadar sürüyor. :( )




Ne zaman para biriktirmeye çalışsanız bu sesi duyarsın.
Kendini ödüllendir!

(Bende ki iç ses de şöyle diyor yeni far paletleri gelmiş hatta şuan %50 indirime girmiş. Hepsiburada da laptoplar %40 indirimde 12 taksit , mac pembe laptobunu keşke alsaydın. Sen burda otur hepsi şuan ucuz ucuz satılıyor.)






Küçümen: Anne ben evlatlık mıyım?
Yılan Karı:Henüz değil. Biz hâlâ seni evlatlık almak isteyecek birini bulamadık.

(Bence parada anlaşamamışlardır. Çünkü kadının gözü aç aç belli. Shameless taki Frank gibi.)
                                                                                 


Ne zaman hüzünlü bir müzik gelse arabadan pencereden dışarı bakıp sanki müzik videosunda oynuyormuş gibi numara çekersin. 

(Ben bunun otobüs versiyonunu hatta hafif sitcom modunda hergün yapıyorum. Sende yap Ajda Pekkan otobüste yakıp geçiyor.)


Bu insan grup mesajda her şeyi okur ama geri cevap vermez.

(Bi de bunun her türlü dedikoduyu dinleyip sohbetin sonunda ama gıybet yapmak günahtır diyen versiyonu var. Bir gün seni yalnız yakalacağım ahlak bekçisi göreceksin gıybet günah mı değil mi? Gıybet bekçisi dayağı çok büyük sevapmış öyle duydum.)




Ne zaman hastalık izni alsan tüm saçma gündüz kuşağı tv programlarını izler ve sonunda varlığını sorgularsın.


(Çok doğru keşke hoşlandığıma sahte hesaptan mesaj atsaydım belkide şu platoniklikten kurtulurdum dersiniz. O hızla izlediğim tüm dizileri de sonra unutuyorum.)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder