1 Mayıs 2015 Cuma

Mac Appstore haricinde program yüklemek

Bedava office kurulumu olan openoffice bilgisayarıma indirip kurmak istediğimde güvenlik izinlerimin buna izin vermediği bilgisi mesajıyla karşılaştım.



Bunu halletmek için "sistem tercihlerine girdim.


Açılan "Genel" ekranında kilit simgesine tıkladım.


Açılan pencereye kullanıcı adım ve şifremi girdim. Yine de Aç butonuna bastım.


İndirilenlerden kurmak istediğim .dmg uzantılı dosyayı çift tıkladım.


Ekrana açılan menüden istediğim programın logosuna basıp bekledim.


En sonunda yüklediğiniz programı uygulamalar da görebilirsiniz.

Not: Birkaç web sitesinde anlatılanları okudum. Hatta kurulumları da izledim. O kadar lüzumsuz ve sıkıcı bilgiyle doluydu ki ayarı kendi kendime yaptım. Gerçekten kullanıcı bilmiyor diye bu kadar insanların vaktini alan yazı yazılmaz. Neredeyse bazısı ayarı anlatmaya Apple kurulmasından başlamış. Tarz değilsiniz gençler :(

* 1 Mayıs  çalışıp çabalayan ve işine emek verip evine ekmek getiren herkese kutlu olsun.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder